Uputstva za upotrebu i često postavljana pitanja ROBOT X-PLORER SERIE 50 RR7387WH
Garancija metodičkog čišćenja
Rowenta X-plorer Serie 50 robot usisivač pokriva svaki centimetar vašeg doma najnovijom tehnologijom žiroskopa koja omogućava izuzetno preciznu navigaciju. Ovaj automatski usisivač visokih performansi donosi praktičnost moderne tehnologije: 4-u-1 dubinsko čišćenje, napredne infracrvene senzore i izuzetno intuitivni korisnički interfejs, kompatibilan sa glasovnim asistentima.
Referenca : RR7387WH
Voir les documents liés
Uputstva i priručnik
Voir les questions les plus fréquentes
Česta pitanja
Aplikacija robot namenjena je isključivo pametnim telefonima.
Pogledajte da li je vaš uređaj kompatibilan: Lista kompatibilnosti
Ako vaša mreža nije vidljiva na listi dostupnih mreža, približite uređaj internet kutiji.
Ako mreža i dalje nije vidljiva, možda nije kompatibilna sa vašim uređajem. Konkretno govoreći, mreže od 5 GHz nisu podržane. Pogledajte listu kompatibilnosti.
Ako mreža i dalje nije vidljiva, možda nije kompatibilna sa vašim uređajem. Konkretno govoreći, mreže od 5 GHz nisu podržane. Pogledajte listu kompatibilnosti.
Možete otići na postavke pametnog telefona i provjerite da li je vaš pametni telefon povezan sa kućnom Wi-Fi mrežom. Vaša kućna Wi-Fi mreža mora imati internet vezu.
Nakon što ste unijeli lozinku, došlo je do greške vezano za povezivanje s Wi-Fi mrežom.
1. Provjerite Wi-Fi lozinku i pažljivo je ponovno unesite.
2. Držite pametni telefon blizu uređaja i modema za internet dok se postupak povezivanja ne dovrši.
3. Uređaj se ne može povezati s javnim mrežama, kao što su one dostupne u hotelima.
4. Telefon sa sistemom Android: Tokom povezivanja s uređajem može se pojaviti iskačući prozor. Tokom postupka povezivanja aplikacija će vas automatski povezati s robotom. Važno je ostati povezan s tom novom mrežom.
Zavisno od vašeg telefona, evo nekoliko primjera problema na koje možete naići:
• Ako vam iskačući prozor kaže da ćete promijeniti mrežu jer ona s kojom ste povezani nema internet vezu, odbijte.
• Ako vas iskačući prozor pita da želite da ostanete povezani s mrežom bez internet veze, prihvatite.
• Ako vam iskačući prozor kaže da mreža nema internet vezu, ali ne predlaže promjenu mreže, nemojte ništa učiniti.
Nakon nekoliko neuspješnih pokušaja:
• Ponovno pokrenite Wi-Fi uređaj.
• Isključite uređaj držeći pritisnuto dugme za pokretanje 3 sekunde kad je uređaj odvojen od baze, a zatim ga ponovo uključite.
1. Provjerite Wi-Fi lozinku i pažljivo je ponovno unesite.
2. Držite pametni telefon blizu uređaja i modema za internet dok se postupak povezivanja ne dovrši.
3. Uređaj se ne može povezati s javnim mrežama, kao što su one dostupne u hotelima.
4. Telefon sa sistemom Android: Tokom povezivanja s uređajem može se pojaviti iskačući prozor. Tokom postupka povezivanja aplikacija će vas automatski povezati s robotom. Važno je ostati povezan s tom novom mrežom.
Zavisno od vašeg telefona, evo nekoliko primjera problema na koje možete naići:
• Ako vam iskačući prozor kaže da ćete promijeniti mrežu jer ona s kojom ste povezani nema internet vezu, odbijte.
• Ako vas iskačući prozor pita da želite da ostanete povezani s mrežom bez internet veze, prihvatite.
• Ako vam iskačući prozor kaže da mreža nema internet vezu, ali ne predlaže promjenu mreže, nemojte ništa učiniti.
Nakon nekoliko neuspješnih pokušaja:
• Ponovno pokrenite Wi-Fi uređaj.
• Isključite uređaj držeći pritisnuto dugme za pokretanje 3 sekunde kad je uređaj odvojen od baze, a zatim ga ponovo uključite.
Ako se greška nakon nekoliko neuspješnih pokušaja i dalje javlja:
Pritisnite dugme za pokretanje na 5 sekundi pa provjerite da li lampica treperi narandžasto.
Ako ne treperi, isključite uređaj, pa ga ponovo uključite prije nego što pokušate ponovo.
Ako se greška i dalje bude javljala, možda se radi o nepravilnom korišćenju telefona:
Telefon sa sistemom Android:
Tokom postupka povezivanja aplikacija će vas automatski povezati s robotom. Važno je ostati povezan s tom novom mrežom.
Zavisno od vašeg telefona, tokom povezivanja se mogu pojaviti različiti iskačući prozori:
• Ako vam iskačući prozor kaže da ćete promijeniti mrežu jer ona s kojom ste povezani nema internet vezu, odbijte.
• Ako vas iskačući prozor pita da želite da ostanete povezani s mrežom bez internet veze, prihvatite.
• Ako vam iskačući prozor kaže da mreža nema internet vezu, ali ne predlaže promjenu mreže, nemojte ništa učiniti.
iPhone:
Tokom povezivanja s uređajem, pojaviće se iskačući prozor i zatražiti da se povežete s mrežom „SEB_ACCESS_POINT“. Prihvatite klikom na „Pridruži se“.
Ako ovaj korak ne uspijete izvršiti nekoliko puta, ponovno pokrenite telefon pa pokušajte opet.
Pritisnite dugme za pokretanje na 5 sekundi pa provjerite da li lampica treperi narandžasto.
Ako ne treperi, isključite uređaj, pa ga ponovo uključite prije nego što pokušate ponovo.
Ako se greška i dalje bude javljala, možda se radi o nepravilnom korišćenju telefona:
Telefon sa sistemom Android:
Tokom postupka povezivanja aplikacija će vas automatski povezati s robotom. Važno je ostati povezan s tom novom mrežom.
Zavisno od vašeg telefona, tokom povezivanja se mogu pojaviti različiti iskačući prozori:
• Ako vam iskačući prozor kaže da ćete promijeniti mrežu jer ona s kojom ste povezani nema internet vezu, odbijte.
• Ako vas iskačući prozor pita da želite da ostanete povezani s mrežom bez internet veze, prihvatite.
• Ako vam iskačući prozor kaže da mreža nema internet vezu, ali ne predlaže promjenu mreže, nemojte ništa učiniti.
iPhone:
Tokom povezivanja s uređajem, pojaviće se iskačući prozor i zatražiti da se povežete s mrežom „SEB_ACCESS_POINT“. Prihvatite klikom na „Pridruži se“.
Ako ovaj korak ne uspijete izvršiti nekoliko puta, ponovno pokrenite telefon pa pokušajte opet.
Nakon što ste unijeli lozinku, došlo je do greške tokom povezivanja na oblaku.
• Kada se povezujete na oblak, potrebna je internet veza za uspješno uparivanje uređaja. Da biste to uradili, možete aktivirati mobilne podatke ili se automatski ponovno povezati na kućnu mrežu.
• Provjerite jesu li datum i vrijeme na telefonu ispravni. Bilo kakva razlika će onemogućiti povezivanje.
Nakon nekoliko neuspješnih pokušaja:
• Ponovno pokrenite Wi-Fi uređaj.
• Isključite uređaj držeći pritisnuto dugme za pokretanje 3 sekunde kad je uređaj odvojen od baze, a zatim ga ponovo uključite.
Nakon više neuspješnih pokušaja, možete resetovati uređaja na sljedeći način:
• Odvojite robot od baze.
• Isključite ga držeći pritisnuto dugme za pokretanje 3 sekunde.
• Kada se robot isključi, zadržite dugme za pokretanje 20 sekundi. Robot će se oglasiti zvučnim signalom dvaput kako bi pokazao da je uspješno resetovan.
• Zatim isključite robot pritiskom na dugme za pokretanje 3 sekunde.
• Kada se povezujete na oblak, potrebna je internet veza za uspješno uparivanje uređaja. Da biste to uradili, možete aktivirati mobilne podatke ili se automatski ponovno povezati na kućnu mrežu.
• Provjerite jesu li datum i vrijeme na telefonu ispravni. Bilo kakva razlika će onemogućiti povezivanje.
Nakon nekoliko neuspješnih pokušaja:
• Ponovno pokrenite Wi-Fi uređaj.
• Isključite uređaj držeći pritisnuto dugme za pokretanje 3 sekunde kad je uređaj odvojen od baze, a zatim ga ponovo uključite.
Nakon više neuspješnih pokušaja, možete resetovati uređaja na sljedeći način:
• Odvojite robot od baze.
• Isključite ga držeći pritisnuto dugme za pokretanje 3 sekunde.
• Kada se robot isključi, zadržite dugme za pokretanje 20 sekundi. Robot će se oglasiti zvučnim signalom dvaput kako bi pokazao da je uspješno resetovan.
• Zatim isključite robot pritiskom na dugme za pokretanje 3 sekunde.
Neki Xiaomi telefoni mogu imati određenih problema prilikom povezivanja. Može se pojaviti neuobičajeno velik broj iskačućih prozora.
To se događa na telefonima sa sistemom MIUI (kao što su modeli Redmi i Pocophone).
U tom slučaju pokušajte sljedeće:
• Postavke > Aplikacije > Upravljaj aplikacijama > Rowenta roboti > Ostale dozvole. Na ovoj stranici prihvatite dozvolu za „Promijeni Wi-Fi vezu“.
• Postavke > Wi-Fi > Dodatne postavke > Wi-Fi pomoćnik. Na ovoj stranici deaktivirajte dostupne opcije.
To se događa na telefonima sa sistemom MIUI (kao što su modeli Redmi i Pocophone).
U tom slučaju pokušajte sljedeće:
• Postavke > Aplikacije > Upravljaj aplikacijama > Rowenta roboti > Ostale dozvole. Na ovoj stranici prihvatite dozvolu za „Promijeni Wi-Fi vezu“.
• Postavke > Wi-Fi > Dodatne postavke > Wi-Fi pomoćnik. Na ovoj stranici deaktivirajte dostupne opcije.
Alexa glasovni pomoćnik
Google glasovni pomoćnik
Google glasovni pomoćnik
Postoji više mogućih razloga:
• Niste dobro uneli e-mail adresu svog naloga. Molimo potvrdite.
• Niste dobro uneli lozinku svog naloga. Da biste poništili lozinku, zatražite slanje privremene lozinke e-poštom i zatim je promenite u meniju aplikacije.
• Niste dobro uneli e-mail adresu svog naloga. Molimo potvrdite.
• Niste dobro uneli lozinku svog naloga. Da biste poništili lozinku, zatražite slanje privremene lozinke e-poštom i zatim je promenite u meniju aplikacije.
Pogledajte da li je vaš uređaj kompatibilan: Lista kompatibilnosti
Nije uopšte obavezna, već je samo opcija za korisnike.
Radi se o žiroskopskoj mapi, nepermanentnoj mapi koja vam omogućava vizuelno praćenje vaše sesije čišćenja uživo. Ova mapa služi samo u svrhu izvještavanja i ne može se prilagođavati. Za svaku novu sesiju čišćenja kreira se nova mapa.
Na kvalitet žiroskopske mape može uticati ako robot naiđe na previše prepreka tokom čišćenja. Prije pokretanja robotskog usisivača pobrinite se da uklonite prepreke, kablove za napajanje, odjeću i druge potencijalne prepreke koje mogu izazvati poteškoće u radu robota.
Na kvalitet žiroskopske mape može uticati i ako je robot imao problema sa penjanjem na tepih, prag, nogu od stolice...
Na kvalitet žiroskopske mape može uticati i ako je robot imao problema sa penjanjem na tepih, prag, nogu od stolice...
Žiroskopska mapa ima maksimalnu pokrivenost površine od 19x19 m (360m²), pa se pobrinite da priključnu stanicu postavite u skladu s tim.
Ne usisavajte mokre površine, bilo koju vrstu tečnosti, tople supstance (žar, cigarete), izuzetno sitne čestice (gips, cement, pepeo, itd.), velike oštre delove (staklo), štetne proizvode (razređivače, abrazivna sredstva, itd.), agresivne proizvode (kiseline, sredstva za čišćenje, itd.), zapaljive i eksplozivne proizvode (na bazi alkohola ili ulja).
Stavite bazu za punjenje pored zida, na ravnu površinu gde je robot jednostavno može naći.
To mesto mora biti oslobođeno svih prepreka (uključujući tepihe). Ostavite najmanje 1,5 m praznog prostora sa leve i sa desne strane i 2 m ispred baze. Ukoliko ste bazu stavili u ugao ili ju je teško pronaći, robot usisivač neće moći da dođe do nje.
Stavite kabl za napajanje baze pored zida.
Za više informacija, pogledajte uputstvo za upotrebu.
To mesto mora biti oslobođeno svih prepreka (uključujući tepihe). Ostavite najmanje 1,5 m praznog prostora sa leve i sa desne strane i 2 m ispred baze. Ukoliko ste bazu stavili u ugao ili ju je teško pronaći, robot usisivač neće moći da dođe do nje.
Stavite kabl za napajanje baze pored zida.
Za više informacija, pogledajte uputstvo za upotrebu.
Baza za punjenje treba konstantno da bude uključena u struju (automatska funkcija dopunjavanja neće biti omogućena ako baza nije aktivirana).
Da, robotski usisivač ima senzore pada koji otkrivaju stepeništa i otvore.
Ipak, mogu postojati situacije u kojima senzori nisu sasvim efikasni. Na dejstvo senzora mogu da utiču npr. ivice zakrivljenih stepeništa, tepisi pored stepenica, klizave površine i razne prepreke.
Ipak, mogu postojati situacije u kojima senzori nisu sasvim efikasni. Na dejstvo senzora mogu da utiču npr. ivice zakrivljenih stepeništa, tepisi pored stepenica, klizave površine i razne prepreke.
Pre pokretanja robotskog usisivača pobrinite se da u prostoriji ne bude prepreka, kablova za napajanje, odeće i drugih potencijalno opasnih predmeta koji mogu izazvati kvar aparata ili druge nezgode.
Da, robot može da se puni na bazi za punjenje čak i onda kad mu je prekidač napajanja u isključenom položaju.
Provjerite da li je prekidač s donje strane robota dobro podešen na položaj „ON“ (Uključeno).
Robot usisivač ima 3 režima čišćenja:
• „Methodic“ (Metodično) (za čišćenje svih dostupnih područja)
• „Wall follow“ (Prati zid) (za čišćenje duž zidova i u ćoškovima)
• „Spot“ (Na mestu) (za čišćenje određenog područja)
• „Methodic“ (Metodično) (za čišćenje svih dostupnih područja)
• „Wall follow“ (Prati zid) (za čišćenje duž zidova i u ćoškovima)
• „Spot“ (Na mestu) (za čišćenje određenog područja)
Za odabir režima čišćenja „Methodic“ (Metodično), pritisnite jedanput dugme za uključivanje/isključivanje na robotu.
Za odabir režima čišćenja „Spot“ (Na mestu), pritisnite dvaput dugme za uključivanje/isključivanje na robotu.
Za odabir režima čišćenja „Wall follow“ (Prati zid), pritisnite triput dugme za uključivanje/isključivanje na robotu.
Možete aktivirati različite režimae čišćenja i putem mobilne aplikacije.
Za odabir režima čišćenja „Spot“ (Na mestu), pritisnite dvaput dugme za uključivanje/isključivanje na robotu.
Za odabir režima čišćenja „Wall follow“ (Prati zid), pritisnite triput dugme za uključivanje/isključivanje na robotu.
Možete aktivirati različite režimae čišćenja i putem mobilne aplikacije.
Za pauziranje sesije čišćenja pritisnite dugme za uključivanje/isključivanje na robotu.
Za nastavak sesije čišćenja ponovo pritisnite dugme za uključivanje/isključivanje.
Za nastavak sesije čišćenja ponovo pritisnite dugme za uključivanje/isključivanje.
Kada lampica dugmeta ON/OFF prestane da treperi, baterija je potpuno napunjena.
Robot usisivač uvijek držite na priključnoj stanici dok ga ne koristite.
Ako ne planirate da koristite robot duže vrijeme, možete ga odložiti van priključne stanice na hladnom i suvom mjestu. Provjerite da li je robot isključen i da li je baterija potpuno napunjena. Punite bateriju svaka tri mjeseca.
Ako ne planirate da koristite robot duže vrijeme, možete ga odložiti van priključne stanice na hladnom i suvom mjestu. Provjerite da li je robot isključen i da li je baterija potpuno napunjena. Punite bateriju svaka tri mjeseca.
Izmjerite udaljenost do tačke na kojoj želite postaviti prepreku i odrežite potrebnu dužinu trake. Ako treba da postavite predmet, možete iseći nekoliko komada trake. Stavite traku na pod.
Da pošaljete robota natrag do njegove priključne stanice dvaput pritisnite dugme na robotu dok radi. Imajte u vidu da ukoliko pauzirate robota, a zatim dvaput pritisnete dugme za napajanje, robot će čistiti u režimu „Spot“ (Na mjestu).
Ne preporučujemo korišćenje brisača navlaženog vodom na osjetljivim podovima kao što su parket ili tepisi i prostirke.
Ne, rezervoar za vodu i navlaženi brisač se moraju postaviti neposredno prije čišćenja i ukloniti odmah nakon njega.
Odmah isključite robot usisivač.
Uklonite kutiju za prašinu, filter i glavnu četku.
Ostavite ih da se potpuno osuše prije nego što ih vratite.
Uklonite kutiju za prašinu, filter i glavnu četku.
Ostavite ih da se potpuno osuše prije nego što ih vratite.
Posle svake upotrebe ispraznite posudu za prašinu. Dihtunge posude za prašinu obrišite suvom krpom.
Preporučuje se da centralnu četku čistite najmanje jednom nedeljno.
Za dodatne informacije pogledajte uputstvo za upotrebu.
Za dodatne informacije pogledajte uputstvo za upotrebu.
Preporučuje se da filtere čistite najmanje jednom nedeljno.
Za dodatne informacije pogledajte uputstvo za upotrebu.
Za dodatne informacije pogledajte uputstvo za upotrebu.
Neophodno je redovno čišćenje levog, desnog i prednjeg točkića radi uklanjanja zapletenih vlasi i končića.
Preporučuje se da jednom nedeljno suvom krpom prebrišete senzore i kontakte za punjenje (robota i baze za punjenje).
Isključite robota pre čišćenja senzora i kontakata za punjenje.
Isključite robota pre čišćenja senzora i kontakata za punjenje.
Za čišćenje robotskog usisivača ne koristite nikakve deterdžente.
Za neke delove možete koristiti vodu, a za ostale samo suvu krpu. Za dodatne informacije pogledajte uputstvo za upotrebu.
Za neke delove možete koristiti vodu, a za ostale samo suvu krpu. Za dodatne informacije pogledajte uputstvo za upotrebu.
Preporučuje se da filtere za finu prašinu i pena filter menjate svakih 6 meseci.
Bočne četke treba menjati svakih 6 meseci.
Ne koristite aparat. Da izbegnete bilo kakvu opasnost, zamenite punjač u ovlašćenom servisu.
Ne koristite aparat.Da izbegnete bilo kakvu opasnost ne dodirujte priključke. Isključite bazu za punjenje i zamenite je u ovlašćenom servisu.
Proverite:
Da li je posuda za prašinu puna.
Kaliko su filteri čisti.
Da li postoji neki predmet ili otpadakkoji može da opstruira otvor za usisivanje ispod robot usisivača.
Da li je posuda za prašinu puna.
Kaliko su filteri čisti.
Da li postoji neki predmet ili otpadakkoji može da opstruira otvor za usisivanje ispod robot usisivača.
Postoji više mogućih razloga:
• Ako robot nije započeo kretanje od baze za punjenje, neće se ni vratiti do nje. U tom slučaju robot će se vratiti na početnu tačku.
• Ako je robot usisavao u režimu Spot (Tačka), vratiće se na početnu tačku.
• Ako je robot podizan i spuštan na pod, probaće da se orjentiše u prostoru. Ako ne uspe, vratiće se na početnu tačku.
• Ako robot nije započeo kretanje od baze za punjenje, neće se ni vratiti do nje. U tom slučaju robot će se vratiti na početnu tačku.
• Ako je robot usisavao u režimu Spot (Tačka), vratiće se na početnu tačku.
• Ako je robot podizan i spuštan na pod, probaće da se orjentiše u prostoru. Ako ne uspe, vratiće se na početnu tačku.
Možete obaviti sledeće radnje:
• Isključite i ponovo uključite prekidač napajanja.
• Otkačite i ponovo priključite kabl na bazu za punjenje.
• Uverite se da kontakti za punjenje i prozorčići senzora nisu zaprljani, a zatim suvom krpom prebrišite telo uređaja i bazu za punjenje. Ne zaboravite da pre pažljivog sušenja isključite prekidač napajanja i robota.
• Uverite se da u blizini baze za punjenje nema prepreka, kao što su predmeti s odraznim površinama, stolica i dr.
Ako nakon ovih koraka automatsko punjenje i dalje ne radi kako treba, obratite se servisu ovlašćenom za popravku usisivača.
• Isključite i ponovo uključite prekidač napajanja.
• Otkačite i ponovo priključite kabl na bazu za punjenje.
• Uverite se da kontakti za punjenje i prozorčići senzora nisu zaprljani, a zatim suvom krpom prebrišite telo uređaja i bazu za punjenje. Ne zaboravite da pre pažljivog sušenja isključite prekidač napajanja i robota.
• Uverite se da u blizini baze za punjenje nema prepreka, kao što su predmeti s odraznim površinama, stolica i dr.
Ako nakon ovih koraka automatsko punjenje i dalje ne radi kako treba, obratite se servisu ovlašćenom za popravku usisivača.
To je normalno. Usisivač može da ostane priključen na bazu za punjenje bez ikakvog rizika.
Oprez: koristite isključivo namenski punjač.
Oprez: koristite isključivo namenski punjač.
Proverite sledeće:
• Da li je prekidač s donje strane robota dobro podešen na položaj „ON“ (Uključeno).
• Da li je ekran osvetljen. Ako nije, napunite robota pomoću baze za punjenje.
• Da li je prekidač s donje strane robota dobro podešen na položaj „ON“ (Uključeno).
• Da li je ekran osvetljen. Ako nije, napunite robota pomoću baze za punjenje.
Proverite sledeće:
• Nema ometajućih predmeta ispod točkića.
• Robot nije blokiran usled razlike u visini podova.
• Nije prikazana nijedna poruka greške. (pogledajte odeljak „Otklanjanje problema i kodovi grešaka“ u uputstvu za upotrebu)
• Nema ometajućih predmeta ispod točkića.
• Robot nije blokiran usled razlike u visini podova.
• Nije prikazana nijedna poruka greške. (pogledajte odeljak „Otklanjanje problema i kodovi grešaka“ u uputstvu za upotrebu)
Možete obaviti sledeće radnje:
• Pazite da do daljine od 10 cm od stepeništa/otvora ne bude nikakvih prepreka.
• Suvom krpom prebrišite prozorčiće senzora.
Ako nakon ovih koraka problem ne nestane, obratite se servisu ovlašćenom za popravku usisivača.
• Pazite da do daljine od 10 cm od stepeništa/otvora ne bude nikakvih prepreka.
• Suvom krpom prebrišite prozorčiće senzora.
Ako nakon ovih koraka problem ne nestane, obratite se servisu ovlašćenom za popravku usisivača.
Uverite se da četka nije blokirana. Očistite četku od upletenih vlasi i končića.
Ako se četka ošteti, zamenite je novom.
Ako se četka ošteti, zamenite je novom.
Treptanje i zvučni signal ukazuju na grešku.
Za dodatne informacije o opisu i otklanjanju greške pogledajte uputstvo za upotrebu.
Za dodatne informacije o opisu i otklanjanju greške pogledajte uputstvo za upotrebu.
Možete obaviti sledeće radnje:
• Uverite se da usisni kanal nije začepljen.
• Uverite se da je posuda za prašinu dobro pričvršćena.
• Ispraznite posudu za prašinu ako je puna.
• Skinite i očistite centralnu četku.
• Uverite se da filter nije zasićen.
Ako nakon ovih koraka problem ne nestane, obratite se servisu ovlašćenom za popravku usisivača.
• Uverite se da usisni kanal nije začepljen.
• Uverite se da je posuda za prašinu dobro pričvršćena.
• Ispraznite posudu za prašinu ako je puna.
• Skinite i očistite centralnu četku.
• Uverite se da filter nije zasićen.
Ako nakon ovih koraka problem ne nestane, obratite se servisu ovlašćenom za popravku usisivača.
Sigurnosna funkcija električne četke aktivira se kad robot otkrije rizik.
Moguće su dve situacije:
Električna četka se zaglavila: robot pokušava da je oslobodi i prekida usisavanje i rad električne četke.
Robot će probati da oslobodi četku: ako ne uspe, isključiće se i moraćete je ručno osloboditi.
Ako se električna četka zaglavi u debelom tepihu zbog njegovih dugačkih i/ili debelih vlakana ili predugog usisavanja tepiha, električna četka će prestati da se okreće, pa će robot nastaviti da usisava ne koristeći je.
Moguće su dve situacije:
Električna četka se zaglavila: robot pokušava da je oslobodi i prekida usisavanje i rad električne četke.
Robot će probati da oslobodi četku: ako ne uspe, isključiće se i moraćete je ručno osloboditi.
Ako se električna četka zaglavi u debelom tepihu zbog njegovih dugačkih i/ili debelih vlakana ili predugog usisavanja tepiha, električna četka će prestati da se okreće, pa će robot nastaviti da usisava ne koristeći je.
Problemi u radu robota označavaju se kodovima grešaka.
Za dodatne informacije o opisu i otklanjanju kodova grešaka pogledajte uputstvo za upotrebu.
Za dodatne informacije o opisu i otklanjanju kodova grešaka pogledajte uputstvo za upotrebu.
Možda je filter pogrešno postavljen. Probajte da namestite filter u ležište na njegovom držaču.
Nakon što ste sledeli uputstva za aktiviranje aparata navedena u uputstvu za upotrebu, proverite da li utičnica radi tako što ćete povezati neki drugi aparat. Ako još uvek ne radi, nemojte rastavljati ili popravljati aparat samostalno i odnesite ga u ovlašćeni servis.
Proverite sledeće elemente:
• Baza za punjenje ne sme stajati na tepihu.
• Baza za punjenje ne sme biti izložena sunčevoj svetlosti ili se nalaziti blizu izvora toplote.
• Slobodni prostor s bočne strane i ispred stanice za punjenje je u skladu sa uputstvima u uputstvu za upotrebu. Ako nije, pomerite bazu za punjenje ili predmete koji smetaju.
• Da li je okrugli utikač pravilno povezan sa bazom za punjenje? Ako nije, priključite okrugli utikač punjača na bazu za punjenje.
• Da li je kabl punjača povezan na električno napajanje? Ako nije, povežite punjač na električno napajanje.
• Da li se baza za punjenje nalazi blizu nekog predmeta? Ako se nalazi, udaljite predmete od baze za punjenje.
• Da li se terminali baze za punjenje nalaze blizu nekog predmeta? Ako se nalaze, udaljite sve predmete od terminala baze za punjenje.
• Da li je baza za punjenje deaktivirana (crvena led lampica za napajanje „power“)? Ako jeste, aktivirajte bazu za punjenje tako što ćete je povezati na električno napajanje.
• Ako postoji virtuelna barijera, da li je udaljena od baze za punjenje (više od 3 m)? Ako je virtuelna barijera instalirana u blizini baze, signal virtuelne barijere blokira stanicu za punjenje i robot se neće moći vratiti na to mesto.
Ako robot još uvek ne može naći bazu za punjenje nakon što ste proverili ove elemente, neka proveru izvrši ovlašćeni servis za popravku usisivača.
• Baza za punjenje ne sme stajati na tepihu.
• Baza za punjenje ne sme biti izložena sunčevoj svetlosti ili se nalaziti blizu izvora toplote.
• Slobodni prostor s bočne strane i ispred stanice za punjenje je u skladu sa uputstvima u uputstvu za upotrebu. Ako nije, pomerite bazu za punjenje ili predmete koji smetaju.
• Da li je okrugli utikač pravilno povezan sa bazom za punjenje? Ako nije, priključite okrugli utikač punjača na bazu za punjenje.
• Da li je kabl punjača povezan na električno napajanje? Ako nije, povežite punjač na električno napajanje.
• Da li se baza za punjenje nalazi blizu nekog predmeta? Ako se nalazi, udaljite predmete od baze za punjenje.
• Da li se terminali baze za punjenje nalaze blizu nekog predmeta? Ako se nalaze, udaljite sve predmete od terminala baze za punjenje.
• Da li je baza za punjenje deaktivirana (crvena led lampica za napajanje „power“)? Ako jeste, aktivirajte bazu za punjenje tako što ćete je povezati na električno napajanje.
• Ako postoji virtuelna barijera, da li je udaljena od baze za punjenje (više od 3 m)? Ako je virtuelna barijera instalirana u blizini baze, signal virtuelne barijere blokira stanicu za punjenje i robot se neće moći vratiti na to mesto.
Ako robot još uvek ne može naći bazu za punjenje nakon što ste proverili ove elemente, neka proveru izvrši ovlašćeni servis za popravku usisivača.
Prvo provjerite da li je robot povezan na vašu Wi-Fi mrežu tako što ćete ga izvaditi iz stanice i triput pritisnuti glavno dugme. Robot bi onda trebalo da treperi zeleno ili crveno.
Ako robot treperi crveno, znači da više nije povezan sa vašim prijemnikom interneta. Provjerite internet vezu svog prijemnika. Ako je veza uspostavljena, ponovno pokrenite robot pritiskom na dugme u trajanju od 3 sekunde da ga isključite, a zatim pritisnite dugme u trajanju od 3 sekunde da ga uključite. Zatim sačekajte dva minuta da se proizvod poveže.
Ako se nakon dva minuta robot ne poveže, možete ponoviti postupak konfiguracije tako što ćete:
• resetovati robot: isključite robot pritiskom na glavno dugme u trajanju od tri sekunde. Zatim pritisnite glavno dugme dok ne čujete dvostruki zvučni signal.
• izbrisati proizvod iz aplikacije da obavite drugo uparivanje: idite u postavke i pritisnite „Delete product“ (Izbriši proizvod) u detaljima robota.
Ako robot treperi zeleno, znači da je sada povezan.
Ako robot treperi crveno, znači da više nije povezan sa vašim prijemnikom interneta. Provjerite internet vezu svog prijemnika. Ako je veza uspostavljena, ponovno pokrenite robot pritiskom na dugme u trajanju od 3 sekunde da ga isključite, a zatim pritisnite dugme u trajanju od 3 sekunde da ga uključite. Zatim sačekajte dva minuta da se proizvod poveže.
Ako se nakon dva minuta robot ne poveže, možete ponoviti postupak konfiguracije tako što ćete:
• resetovati robot: isključite robot pritiskom na glavno dugme u trajanju od tri sekunde. Zatim pritisnite glavno dugme dok ne čujete dvostruki zvučni signal.
• izbrisati proizvod iz aplikacije da obavite drugo uparivanje: idite u postavke i pritisnite „Delete product“ (Izbriši proizvod) u detaljima robota.
Ako robot treperi zeleno, znači da je sada povezan.
Prvo isključite robot pritiskom na njegovo glavno dugme u trajanju od tri sekunde dok je robot uključen.
Robot se zatim može resetovati pritiskom na glavno dugme u trajanju od 20 sekundi dok je robot isključen. Ako je postupak uspješno izveden, začuće se dvostruki zvučni signal.
Robot se zatim može resetovati pritiskom na glavno dugme u trajanju od 20 sekundi dok je robot isključen. Ako je postupak uspješno izveden, začuće se dvostruki zvučni signal.
To je normalno zato što ste povezani s proizvodom koji nije povezan s internetom.
Na nekim pametnim telefonima možete nakon povezivanja proizvoda s Wi-Fi mrežom videti poruku koja traži potvrdu da želite ostati na toj mreži koja nije povezana s internetom. Da bi povezivanje bilo uspešno, morate odgovoriti želite li da se ipak povežete na tu mrežu.
Na nekim pametnim telefonima možete nakon povezivanja proizvoda s Wi-Fi mrežom videti poruku koja traži potvrdu da želite ostati na toj mreži koja nije povezana s internetom. Da bi povezivanje bilo uspešno, morate odgovoriti želite li da se ipak povežete na tu mrežu.
Izvadite robot iz priključne stanice i pritisnite dugme za pokretanje 3 sekunde da biste ga isključili. Zatim ponovo uključite robot pritiskom na dugme za pokretanje 3 sekunde.
Ne, ovaj aparat je namenjen samo za upotrebu u zatvorenom prostoru.
Da, senzori robotskog usisivača ne zahtevaju svetlost da bi radili tokom čišćenja.
Robotski usisivač je efikasan na tvrdim podovima, kao što su pločice, parket, laminat, vinil i prostirke ne deblje od 1,5 cm.
Da, preporučljivo je robotski usisivač koristiti za održavanje čistoće, ali i dalje ima površina na kojima robotski usisivač nije tako efikasan kao klasični usisivači.
Da, možete isplanirati jednokratan rad ili podesiti funkciju svakodnevnog čišćenja putem aplikacije za mobilne telefone.
Robot je ograničen na jedan program dnevno da bi se osiguralo optimalno čišćenje svih dostupnih prostorija.
Da. Robot će preći u režim mirovanja kad se potpuno napuni.
Da, robot će se automatski vratiti do svoje baze za punjenje kad se baterija skoro isprazni tokom čišćenja.
Po završetku punjenja, usisivač ponovo započinje proces čišćenja.
Po završetku punjenja, usisivač ponovo započinje proces čišćenja.
Zato što robot nije započeo kretanje od baze za punjenje: pošto se robot vraća na početnu tačku, vratiće se tamo gde je počeo da usisava u režimu Spot (Tačka).
Vaš aparat sadrži vredne materijale koji se mogu obnoviti ili reciklirati. Odnesite ga u lokalni centar za prikupljanje otpada.
Ako mislite da jedan deo nedostaje, pozovite Centar za potrošačke usluge, a mi ćemo vam pomoći da pronađete odgovarajuće rešenje.
Idite u odeljak „Dodaci“ na veb lokaciji da biste jednostavno pronašli sve što vam je potrebno za proizvod.
Pronađite detaljnije informacije u odeljku Garancija na Internet stranici.
Virtuelnu barijeru koristite kada želite da ograničite robot usisivaču zonu čišćenja.
Robot usisivač ima 3 režima rada: Nečujno, normalno i pojačano.
Možete aktivirati različite režima rada i putem mobilne aplikacije.
Možete aktivirati različite režima rada i putem mobilne aplikacije.
Da, senzori robota prepoznaju prostirke na podovima i robot se automatski prebacuje na režim „Boost“ (Pojačano).
Za punjenje prazne baterije potrebno je 6 sati.
Da bi vaš pametni telefon mogao da detektuje Wi-Fi mreže oko vas, aplikaciji je potrebna dozvola za lokaciju koju traži Google.
Ako ne date tu dozvolu, vaš pametni telefon neće moći da pronađe proizvod i neće moći da nastavi s uparivanjem.
Ove informacije neće biti korišćene niti sačuvane.
Ako ne date tu dozvolu, vaš pametni telefon neće moći da pronađe proizvod i neće moći da nastavi s uparivanjem.
Ove informacije neće biti korišćene niti sačuvane.
Robot može raditi do 120 minuta pre nego što se baterija isprazni.
Ako želite da prodate robot, bilo bi dobro da izbrišete svoje podatke:
• Pritisnite dugme za uključivanje/isključivanje i držite ga 20 sekundi.
• Otvorite aplikaciju Robots (Roboti).
• Kliknite na postavke.
• Kliknite na naziv robota, a zatim na „Delete the product“ (Izbriši proizvod).
• Pritisnite dugme za uključivanje/isključivanje i držite ga 20 sekundi.
• Otvorite aplikaciju Robots (Roboti).
• Kliknite na postavke.
• Kliknite na naziv robota, a zatim na „Delete the product“ (Izbriši proizvod).
Dvije godine
Ako smatrate da ste otkrili manu na proizvodu, prijavite nam je tako što ćete pregledati naša Pravila otkrivanja mana.