Meni

Još od 1909. godine, Rowenta je renomirani brend.
Ovo su ključna dešavanja iz istorije brenda.

od 1884. do 1960-ih Poreklo brenda

Godine 1884, Robert Vajntraud, industrijalac iz Ofenbaha, osnovao je kompaniju Weintraud & Co GmbH, koja proizvodi kancelarijski pribor, pribor za pušenje, lampe i satove.

Robert Weintraud Photography

Robert Vajntraud

1909

"U decembru 1909. godine, on je osnovao brend Rowenta, inspirisan svojim imenom."

Rowenta brzo raste zahvaljujući svom prefinjenom dizajnu i izuzetno kvalitetnim proizvodima.

prefinjenom dizajnu
i izuzetno kvalitetnim proizvodima.
Sa aparatima za domaćinstvo

Sa aparatima za domaćinstvo koji poseduju vrhunsku tehnologiju, uspešno izbacuje nove proizvode.

  • Prve
    Pegle

  • Prve
    Pegle

  • Prve
    Pegle

1949

Izbacivanje na tržište prve pegle sa termostatom sa keramičkim grejnim elementima.
Novi logotip.

od 1960-ih do 2000-ih Fokus na inovaciji

  • KG-22 cafetiere

    NAZIV ŠIFRE: KG-22

    Više informacija

    Rowenta na tržište izbacuje proizvod koji će postati bestseler: KG-22 presu za kuvanje kafe. Poznatija kao Filtermatic, KG-22 poseduje vrelu ploču kako bi kafa ostala topla. Neverovatno jednostavna za korišćenje, KG-22 svoj uspeh duguje izuzetno brzim performansama za to vreme (1 litar kafe za samo par minuta), kao i svom jednostavnom narandžasto-belom dizajnu koji izgleda atraktivno na svakom stolu. 1,1 milion presa za kuvanje kafe je prodato za samo 8 godina!

  • PRVI ROWENTA USISIVAČI

    Još informacija

    1970-ih godina, Rowenta uspostavlja svoju reputaciju kada se radi o kvalitetu, eleganciji i o obraćanju pažnje na detalje. Kao brend po izboru za kućne aparate, on širi svoju ponudu proizvoda i na prve usisivače: uspravne usisivače, uređaje za poliranje podova i paročistače. Rowenta daje velike doprinose u meri u kojoj brend sad predstavlja sinonim za tehnološku inovaciju i performanse.

  • LAGANI USISIVAČI

    Još informacija

    Rowenta na tržište izbacuje prvi kombinovani usisivač i čistač 1976. godine pod nazivom Bully. On usisava i vodu i prašinu (usisava vodu, ali ne pere). Svaki detalj je pažljivo razmotren kako bi bio što praktičniji: vertikalno usisavanje, veliki kapacitet, 5 višesmernih točkova, velika snaga usisivanja i integrisana tehnologija smanjenja buke. To predstavlja početak revolucije usisavanja! Moćniji nego ikada pre, prvi usisivači su brzo postali vodeći proizvod kompanije Rowenta. Kao rezultat toga, kompanija se fokusirala na složenije i laganije dizajne.

  • DIVERSIFIKACIJA LIČNE NEGE

    Još informacija

    Uz ostale aktivnosti, Rowenta ulaže u rastuću delatnost lične nege. Njena prva električna četkica za zube je godinama najprodavanija u Nemačkoj. Dizajn, tehnologija i performanse predstavljaju ključne reči kad su u pitanju Rowenta proizvodi – baš kao što je njihov pronalazač i zamislio.

  • ROWENTA DAJE NOVI SMISAO PEGLANJU

    Još informacija

    Početkom 1990-ih, Rowenta je na tržište izbacila DE800 i DM800 profesionalne pegle, koje će postati legendarne pegle i doneti veliki uspeh brendu. U stalnoj potrazi za inovacijama, Rowenta izbacuje Surfline peglu 1991. godine. Sa njom, brend nudi novu inovaciju: sistem „toplote i pare“ obezbeđuje kontinuiranu toplotu i paru, što znači da ne morate da čekate da se pegla ponovo zagreje.

  • OBLIKOVANJE KOSE

    Još informacija

    Aparati za oblikovanje kose započinju novi trend tokom 1990-ih. Sve ranije i ranije se javljala želja za praćenjem mode, a adolescenti žele da oblikuju frizuru poput svojih omiljenih slavnih ličnosti. Zahvaljujući korisničkom pristupu zasnovanom na studijama i posmatranjima glavnih globalnih modnih trendova (potpuno ravna kosa, glamurozne lokne, prirodna prosušena isfenirana), Grupacija je razvila čitavu paletu polu-profesionalnih aparata za oblikovanje kose.

  • DYMBO

    Još informacija

    1994. godine, Rowenta je izumela Dymbo, prvi kompaktan usisivač: možete ga nositi na ramenu, a ima iste izuzetne performanse kao i veliki uređaj. Nemoguće je usisati ćoškove u sobi? Glava u obliku trougla za Delta System stiže 1997. godine.

  • NOVA LASER GREJNA PLOČA

    Još informacija

    Rowenta razvija novu grejnu ploču, Laser, koja je veoma jaka zahvaljujući korišćenju novog procesa za jačanje nerđajućeg čelika. Peglanje je još efikasnije uz sistem otvora za koncentrisanje i širenje pare .

  • INFINIUM USISIVAČ BEZ KESE

    Još informacija

    Pod imenom Infinium, Rowenta usisivač bez kese predstavlja samu suštinu snage, tehnologije i dizajna. Dizajner, Dik Pauel, usredsredio se da osigura da svaki aspekt bude vidljiv samo jednim pogledom. Uglađenih linija od poklopca do Delta Activ glave i sa providnom posudom koja se može izvaditi, Infinium poseduje Air Force System tehnologiju, inspirisanu vazduhoplovnom industrijom. Izdvaja se od svake druge kategorije zahvaljujući svojoj snazi i futurističkom dizajnu.

razvoj brenda Rowenta u međunarodnim razmerama

Rowenta je ostavila trajan utisak na zahtevne potrošače koji su bili očarani kvalitetom proizvoda i inovacijama.

od 2000-e do danas Rowenta potvrđuje svoje vrednosti

  • Dizajn

  • Rowenta se ističe dizajnom svojih proizvoda.

    dizajnom
    svojih proizvoda.

    Takođe uspostavlja partnerstvo sa vodećim brendovima.

    partnerstvo
    sa vodećim brendovima.

    Proizvodi su na samom čelu na glavnim lokacijama i događajima.

    samom čelu
    na glavnim lokacijama i događajima.
    • Godine
      2004,
      Rowenta je nagrađena za svoju Brunch liniju proizvoda, koja je kreirana sa dizajnerom Džasper Morisonom.
    • od
      2006. godine
      Rowenta sarađuje sa agencijom Elite Model Look nudeći ekskluzivnu paletu proizvoda za oblikovanje kose.
    • U
      2008. godini
      Rowenta ulazi u ovaj veliki modni događaj. Vrhunski stručnjaci za stajling u bekstejdžu koriste Rowenta proizvode.
    • U
      2012. godini
      Steampod presa za kosu se pojavila u frizerskim salonima nakon pet godina istraživanja sprovedenih sa kompanijom L'Oréal.
  • Ekološke oznake

  • Rowenta je posvećenja smanjenju uticaja svojih proizvoda na životnu sredinu, zadržavajući istovremeno njihov visok nivo performansi

    uticaja
    svojih proizvoda na životnu sredinu,
    zadržavajući istovremeno njihov visok nivo performansi

    Izazov da ispuni svoje ambicije

    ambicije
    • u

      2012. godini
      u prodaju je pušten Rowenta Eco Intelligence spektar proizvoda sa ciljem smanjenja potrošnje energije zadržavajući performanse.
    • Rowenta sarađuje sa fondacijom WWF u njenim naporima da zaštiti životnu sredinu tokom celog radnog veka svojih proizvoda.
  • Jednostavnost upotrebe

  • Rowenta investira u istraživanje dizajna novih proizvoda kako bi brend zagarantovao jednostavnost upotrebe bez kompromisa kad su u pitanju rezultati.

    dizajna novih proizvoda
    kako bi brend zagarantovao jednostavnost upotrebe bez kompromisa kad su u pitanju rezultati.
    • već
      15 godina
      Rowenta radi na smanjenju nivoa buke svojih proizvoda u svakoj kategoriji proizvoda.
    • Rowenta Silence AC Sensor fen za kosu, 5 puta tiši zarad veće praktičnosti, uspešno je izbačen na tržište
      2011. godine
    • Sa 62 dB(A), Silence Force Extreme je „najtiši usisivač“ na tržištu.
    • Silence Steam. Naziv nove Rowenta parne stanice postavlja standard, sa jačinom zvuka sniženom za 15 decibela.
    • u
      2013. godini
      Zahvaljujući Soft Extreme, bol tokom depilacije nestaje. Volum'24 Respectissim obezbeđuje volumen tokom celog dana uz negu vaše kose.

2014 Tehnologija za ulepšavanje života

 

Novi potpis za isticanje DNA brenda: ulepšavanje života zahvaljujući tehnologiji visokih performansi koja daje savršene rezultate.

Uporedi