Uputstva za upotrebu i često postavljana pitanja X-Plorer Serie 130 AI Animal & Allergy Robot usisivač RR9075
Otkrijte zadovoljstvo i lakoću čišćenja po vašoj meri – sve u veoma tankom dizajnu za svaki centimetar vašeg doma. Samo 8cm visok, Rowenta X-PLORER Serie 130 AI Animal & Allergy robot usisivač vam omogućava automatsko čišćenje gde god vam je potrebno. Kombinujući Rowentinu tehnologiju poslednje generacije sa filterom visokih performansi, Animal Turbo četkom od dve različite vrste materijala i 3 posebne krpe, vaš dom će biti bez nečistoća od kućnih ljubimaca i bezbedan od alergija. Laserska navigacija visoke tehnologije vam osigurava metodičko čišćenje, dok permanentno mapiranje i veštačka inteligencija donose izuzetno personalizovano iskustvo.
Referenca : RR9075WH
Voir les documents liés
Uputstva i priručnik
Voir les questions les plus fréquentes
Česta pitanja
Ako mreža i dalje nije vidljiva, možda nije kompatibilna sa vašim uređajem. Konkretno govoreći, mreže od 5 GHz nisu podržane. Pogledajte listu kompatibilnosti.
To se događa na telefonima sa sistemom MIUI (kao što su modeli Redmi i Pocophone).
U tom slučaju pokušajte sljedeće:
• Postavke > Aplikacije > Upravljaj aplikacijama > Rowenta roboti > Ostale dozvole. Na ovoj stranici prihvatite dozvolu za „Promijeni Wi-Fi vezu“.
• Postavke > Wi-Fi > Dodatne postavke > Wi-Fi pomoćnik. Na ovoj stranici deaktivirajte dostupne opcije.
Pritisnite dugme „Home“ (Početak) i „Start/Pause“ (Pokretanje/Pauziranje) na uređaju na 5 sekundi pa provjerite da li lampica za Wi-Fi brzo treperi.
Ako ne treperi, isključite uređaj, pa ga ponovo uključite koristeći prekidač ispod posude za prašinu.
Ako se greška i dalje bude javljala, možda se radi o nepravilnom korišćenju telefona:
Telefon sa sistemom Android:
Tokom postupka povezivanja aplikacija će vas automatski povezati s robotom. Važno je ostati povezan s tom novom mrežom.
Zavisno od vašeg telefona, tokom povezivanja se mogu pojaviti različiti iskačući prozori:
• Ako vam iskačući prozor kaže da ćete promijeniti mrežu jer ona s kojom ste povezani nema internet vezu, odbijte.
• Ako vas iskačući prozor pita da želite da ostanete povezani s mrežom bez internet veze, prihvatite.
• Ako vam iskačući prozor kaže da mreža nema internet vezu, ali ne predlaže promjenu mreže, nemojte ništa učiniti.
iPhone:
Tokom povezivanja s uređajem, pojaviće se iskačući prozor i zatražiti da se povežete s mrežom „SEB_ACCESS_POINT“. Prihvatite klikom na „Pridruži se“.
Ako ovaj korak ne uspijete izvršiti nekoliko puta, ponovno pokrenite telefon pa pokušajte opet.
1. Provjerite Wi-Fi lozinku i pažljivo je ponovno unesite.
2. Držite pametni telefon blizu uređaja i modema za internet dok se postupak povezivanja ne dovrši.
3. Uređaj se ne može povezati s javnim mrežama, kao što su one dostupne u hotelima.
4. Telefon sa sistemom Android: Tokom povezivanja s uređajem može se pojaviti iskačući prozor. Tokom postupka povezivanja aplikacija će vas automatski povezati s robotom. Važno je ostati povezan s tom novom mrežom.
Zavisno od vašeg telefona, evo nekoliko primjera problema na koje možete naići:
• Ako vam iskačući prozor kaže da ćete promijeniti mrežu jer ona s kojom ste povezani nema internet vezu, odbijte.
• Ako vas iskačući prozor pita da želite da ostanete povezani s mrežom bez internet veze, prihvatite.
• Ako vam iskačući prozor kaže da mreža nema internet vezu, ali ne predlaže promjenu mreže, nemojte ništa učiniti.
Nakon nekoliko neuspješnih pokušaja:
• Ponovno pokrenite Wi-Fi uređaj.
• Isključite uređaj, pa ga ponovo uključite koristeći prekidač ispod posude za prašinu.
• Kada se povezujete na oblak, potrebna je internet veza za uspješno uparivanje uređaja. Da biste to uradili, možete aktivirati mobilne podatke ili se automatski ponovno povezati na kućnu mrežu.
• Provjerite jesu li datum i vrijeme na telefonu ispravni. Bilo kakva razlika će onemogućiti povezivanje.
Nakon nekoliko neuspješnih pokušaja:
• Ponovno pokrenite Wi-Fi uređaj.
• Isključite uređaj, pa ga ponovo uključite koristeći prekidač ispod posude za prašinu.
Nakon više neuspješnih pokušaja, možete resetovati uređaj:
Pritisnite dugme „Start/Pause“ (Pokretanje/Pauziranje) na 20 sekundi.
Google glasovni pomoćnik
• Niste dobro uneli e-mail adresu svog naloga. Molimo potvrdite.
• Niste dobro uneli lozinku svog naloga. Da biste poništili lozinku, zatražite slanje privremene lozinke e-poštom i zatim je promenite u meniju aplikacije.
Idite u „Settings“ (Postavke) na vašem pametnom telefonu, odaberite „Notifications“ (Obavještenja) i omogućite obavještenja za aplikaciju „Rowenta Robots“.
• „No-go zone“ (Zabranjena zona) je ograničeno područje kojem je robotu zabranjen pristup.
• „Cleaning zone“ (Zona čišćenja) je definisano područje koje robot smije čistiti (npr. dječji prostor za igru ili ispod kauča).
Možete kreirati koliko god zona želite na mapi.
Takođe možete otići na „Settings“ (Postavke) u vašoj aplikaciji > „My maps“ (Moje mape) > „Add a map“ (Dodaj mapu). Robot će započeti s istraživanjem područja kako bi kreirao novu mapu. U zavisnosti od površine, istraživanje može potrajati nekoliko minuta. Sačekajte dok se istraživanje ne završi. Zatim izaberite naziv nove mape i potvrdite ga.
To mesto mora biti oslobođeno svih prepreka (uključujući tepihe). Ostavite najmanje 1,5 m praznog prostora sa leve i sa desne strane i 2 m ispred baze. Ukoliko ste bazu stavili u ugao ili ju je teško pronaći, robot usisivač neće moći da dođe do nje.
Stavite kabl za napajanje baze pored zida.
Za više informacija, pogledajte uputstvo za upotrebu.
Ipak, mogu postojati situacije u kojima senzori nisu sasvim efikasni. Na dejstvo senzora mogu da utiču npr. ivice zakrivljenih stepeništa, tepisi pored stepenica, klizave površine i razne prepreke.
• „Permanent map“ (Trajna mapa) (za personalizaciju čišćenja po prostoriji)
• „No-go zones“ (Zabranjene zone) (za definisanje zone u koju robot ne smije ići)
• „Spot“ (Na mjestu) (za čišćenje određenog područja)
Ako robot počinje čišćenje od baze za punjenje, vratiće se do nje.
Ako nećete koristiti robot duže vrijeme, napunite bateriju do kraja i izvadite je iz robota (provjerite da li je robot isključen kad budete vadili bateriju). Odložite ih na hladnom i suhom mjestu. Punite bateriju svaka tri mjeseca.
• Sivi brisač je standardni brisač za uobičajenu upotrebu.
• Plavi brisač je brisač za uklanjanje dlaka, ima grublju teksturu za bolje uklanjanje mrlja koje naprave kućni ljubimci.
• Zeleni brisač je brisač za uklanjanje alergena i bolje uklanja fine čestice.
Sivi i plavi brisač treba navlažiti prije postavljanja na držač, što ne važi za zeleni brisač koji se koristi bez vode.
Da biste izbjegli ove osjetljive zone, možete oko njih kreirati zonu zabranjenu za brisanje: robot neće tamo ići kada je postavljen rezervoar za vodu.
Uklonite kutiju za prašinu, filter i glavnu četku.
Ostavite ih da se potpuno osuše prije nego što ih vratite.
Za dodatne informacije pogledajte uputstvo za upotrebu.
Za dodatne informacije pogledajte uputstvo za upotrebu.
Isključite robota pre čišćenja senzora i kontakata za punjenje.
Za neke delove možete koristiti vodu, a za ostale samo suvu krpu. Za dodatne informacije pogledajte uputstvo za upotrebu.
Da li je posuda za prašinu puna.
Kaliko su filteri čisti.
Da li postoji neki predmet ili otpadakkoji može da opstruira otvor za usisivanje ispod robot usisivača.
• Ako robot nije započeo kretanje od baze za punjenje, neće se ni vratiti do nje. U tom slučaju robot će se vratiti na početnu tačku.
• Ako je robot usisavao u režimu Spot (Tačka), vratiće se na početnu tačku.
• Ako je robot podizan i spuštan na pod, probaće da se orjentiše u prostoru. Ako ne uspe, vratiće se na početnu tačku.
• Baza za punjenje ne sme stajati na tepihu.
• Baza za punjenje ne sme biti izložena sunčevoj svetlosti ili se nalaziti blizu izvora toplote.
• Slobodan prostor bočno i ispred baze za punjenje je u skladu s uputstvom za upotrebu.
• Utikač je pravilno priključen na bazu za punjenje.
• Kabl punjača je priključen na električno napajanje.
• Nema prepreka oko baze za punjenje.
• Nema predmeta u blizini kontakata baze za punjenje.
• Baza za punjenje je aktivirana (LED lampica svetli zeleno).
Ako robot još uvek ne može naći bazu za punjenje nakon što ste proverili ove stavke, obratite se ovlašćenom servisu za popravku usisivača.
• Isključite i ponovo uključite prekidač napajanja.
• Otkačite i ponovo priključite kabl na bazu za punjenje.
• Uverite se da kontakti za punjenje i prozorčići senzora nisu zaprljani, a zatim suvom krpom prebrišite telo uređaja i bazu za punjenje. Ne zaboravite da pre pažljivog sušenja isključite prekidač napajanja i robota.
• Uverite se da u blizini baze za punjenje nema prepreka, kao što su predmeti s odraznim površinama, stolica i dr.
Ako nakon ovih koraka automatsko punjenje i dalje ne radi kako treba, obratite se servisu ovlašćenom za popravku usisivača.
Oprez: koristite isključivo namenski punjač.
• Da li je prekidač s donje strane robota dobro podešen na položaj „ON“ (Uključeno).
• Da li je ekran osvetljen. Ako nije, napunite robota pomoću baze za punjenje.
• Nema ometajućih predmeta ispod točkića.
• Robot nije blokiran usled razlike u visini podova.
• Nije prikazana nijedna poruka greške. (pogledajte odeljak „Otklanjanje problema i kodovi grešaka“ u uputstvu za upotrebu)
• Pazite da do daljine od 10 cm od stepeništa/otvora ne bude nikakvih prepreka.
• Suvom krpom prebrišite prozorčiće senzora.
Ako nakon ovih koraka problem ne nestane, obratite se servisu ovlašćenom za popravku usisivača.
Ako se četka ošteti, zamenite je novom.
Za dodatne informacije o opisu i otklanjanju greške pogledajte uputstvo za upotrebu.
• Uverite se da usisni kanal nije začepljen.
• Uverite se da je posuda za prašinu dobro pričvršćena.
• Ispraznite posudu za prašinu ako je puna.
• Skinite i očistite centralnu četku.
• Uverite se da filter nije zasićen.
Ako nakon ovih koraka problem ne nestane, obratite se servisu ovlašćenom za popravku usisivača.
Moguće su dve situacije:
Električna četka se zaglavila: robot pokušava da je oslobodi i prekida usisavanje i rad električne četke.
Robot će probati da oslobodi četku: ako ne uspe, isključiće se i moraćete je ručno osloboditi.
Ako se električna četka zaglavi u debelom tepihu zbog njegovih dugačkih i/ili debelih vlakana ili predugog usisavanja tepiha, električna četka će prestati da se okreće, pa će robot nastaviti da usisava ne koristeći je.
Za dodatne informacije o opisu i otklanjanju kodova grešaka pogledajte uputstvo za upotrebu.
Na nekim pametnim telefonima možete nakon povezivanja proizvoda s Wi-Fi mrežom videti poruku koja traži potvrdu da želite ostati na toj mreži koja nije povezana s internetom. Da bi povezivanje bilo uspešno, morate odgovoriti želite li da se ipak povežete na tu mrežu.
Ako nije, isključite i ponovo uključite robota prekidačem „ON/OFF“ koji se nalazi s donje strane posude za prašinu dok je u dometu vaše bežične mreže.
Ako lampica za Wi-Fi i dalje treperi, može biti nekoliko razloga za to:
• Robot je možda isključen ili nije dovoljno napunjen.
• Robot je van dometa vaše Wi-Fi mreže.
• Promijenili ste lozinku svoje Wi-Fi mreže. Robot više nije povezan s vašom Wi-Fi mrežom. Morate restartovati i ponovo povezati robota.
Da biste restartovali robot, pritisnite dugme „Start/Pause“ (Pokretanje/Pauziranje) tokom 20 sekundi. Zatim isključite pa uključite robot pomoću prekidača ON/OFF ispod posude za prašinu.
• Interni softver robota se nije dobro ažurirao. Pratite postupna uputstva u aplikaciji.
2. Wi-Fi lampica robota svijetli, ali aplikacija ne uspijeva da se poveže.
Pametni telefon nije povezan sa internetom (Wi-Fi ili 3G/4G mrežom).
Robot se zatim može resetovati pritiskom na dugme „Start/Pause“ (Pokretanje/Pauziranje) od 20 sekundi.
• Da li je prekidač ispod posude za prašinu dobro podešen na položaj „ON“ (Uključeno).
• Da li je ekran osvetljen. Ako nije, napunite robota pomoću baze za punjenje.
Po završetku punjenja, usisivač ponovo započinje proces čišćenja.
Ako ne date tu dozvolu, vaš pametni telefon neće moći da pronađe proizvod i neće moći da nastavi s uparivanjem.
Ove informacije neće biti korišćene niti sačuvane.
Možete aktivirati različite režima rada i putem mobilne aplikacije.
• Pritisnite dugme „Start/Pause“ (Pokretanje/pauza) i držite ga 20 sekundi.
• Otvorite aplikaciju Robots (Roboti).
• Kliknite na postavke.
• Kliknite na naziv robota, a zatim na „Delete the product“ (Izbriši proizvod).