Uputstva za upotrebu i često postavljana pitanja X-Plorer Serie 60 RR7455WH

Najtanji 4-u-1 robot*

Rowenta X-PLORER Serie 60 Robot usisivač je veoma kompaktno rešenje za čišćenje kuće sa naprednom tehnologijom za intuitivno čišćenje koje ostavlja celu kuću besprekorono čistom. Otkrijte automatski usisivač poslednje tehnologije koji čisti gde god da vam je potrebno: pametna navigacija, napredna infracrvena tehnologija i veoma intuitivna korisnička ploča koja je jednostavna za upotrebu i uključuje aplikaciju za pametni telefon i sa žiroskopskim mapiranjem najnovije tehnologije, kompatibilan sa glasovnim asistentima. 

Referenca : RR7455WH

Uputstva i priručnik

Česta pitanja

Aplikacija robot namenjena je isključivo pametnim telefonima.
Naši proizvodi su kompatibilni sa svim operaterima i većinom prijemnika na tržištu.
Možete povezati proizvod na bilo koju vrstu Wi-Fi mreže – WPA i WPA2 frekvencijskog opsega od 2,4 GHz.

Ako vaša Wi-Fi mreža nije vidljiva na proizvodu, moguće je da Wi-Fi mreža, frekvencije 2,4 GHz, nije omogućena na prijemniku.
Većina prijemnika vam dozvoljava da ih aktivirate. Pogledajte česta pitanja operatera da biste saznali kako da to uradite.

Upozorenje:
Proizvod se ne može povezati na Wi-Fi frekvencije 5 GHz.
Wi-Fi mreža čija lozinka sadrži posebne znakove neće funkcionisati isto kao otvorena Wi-Fi mreža (koja ne zahtijeva lozinku).
Pogledajte da li je vaš uređaj kompatibilan: Lista kompatibilnosti
Ako vaša mreža nije vidljiva na listi dostupnih mreža, približite uređaj internet kutiji.
Ako mreža i dalje nije vidljiva, možda nije kompatibilna sa vašim uređajem. Konkretno govoreći, mreže od 5 GHz nisu podržane. Pogledajte listu kompatibilnosti.
U opciji „Settings“ (Postavke) na desnoj strani početnog ekrana morate odabrati opciju „WiFi settings“ (postavke za Wi-Fi) i „activate WiFi“ (aktiviraj Wi-Fi).
Zatim izaberite svoju Wi-Fi mrežu i unesite lozinku.
Možete otići na postavke pametnog telefona i provjerite da li je vaš pametni telefon povezan sa kućnom Wi-Fi mrežom. Vaša kućna Wi-Fi mreža mora imati internet vezu.
Ovdje je spisak najčešćih problema i rješenja poređanih po učestalosti.

  1. Uparivanje je uspjelo, ali uređaj nije povezan: ako vidite u aplikaciji da uređaj nije povezan, zatvorite i ponovo otvorite aplikaciju.

    Ako nakon toga još uvijek ne vidite uređaj,
    - za proizvode Explorer Serie 40: odmaknite robota od priključne stanice i pritisnite dugme u trajanju od 3 sekunde. Ako želite da obavite drugo povezivanje sa drugim telefonom, morate pritisnuti dugme nekoliko puta dok ne zatreperi narandžasto.
    - za proizvode Explorer Serie 60: ponovo pokrenite robota pomoću prekidača koji se nalazi pored posude za prašinu.
    - za proizvode Explorer Serie 80: ponovo pokrenite robota pomoću prekidača koji se nalazi ispod robota.

  2. Wi-Fi veza: provjerite lozinku za Wi-Fi mrežu i pažljivo je ukucajte.

  3. Držite svoj pametni telefon blizu uređaja i modema dok se ne završi postupak uparivanja.

  4. Pristupna tačka za Android: pobrinite se, kad se pojavi potvrdna poruka, da telefon ostane povezan sa uređajem. Ova poruka može se pojaviti dvaput tokom postupka uparivanja.

  5. Pristupna tačka za iOS: nakon nekoliko pokušaja ponovo pokrenite svoj pametni telefon.

  6. Pristupna tačka za iOS: tokom povezivanja sa uređajem, pojaviće se iskačući prozor u kojem će vam biti ponuđeno da se povežete na mrežu „SEB_ACCESS_POINT“. Pritisnite „Join“ (Pridruži se).

  7. Pristupna tačka: kada aktivirate pristupnu tačku,
    - za proizvode Explorer Serie 40: da li LED lampica svijetli narandžasto i dvaput se čuje zvučni signal?
    - za proizvode Explorer Serie 60: da li svjetlo za Wi-Fi treperi uz zvučni signal?
    - za proizvode Explorer Serie 80: da li svjetlo za Wi-Fi treperi?

    Ako ne treperi, pokušajte ponovo.

  8. Pristupna tačka za Android: nakon nekoliko pokušaja uklonite mrežu „SEB_AccessPoint“ u postavkama pametnog telefona, ako je vidite.

  9. Pristupna tačka za Android: neki pametni telefoni u postavkama za Wi-Fi imaju opciju za izbjegavanje povezivanja na Wi-Fi mrežu koja nema internet vezu.

    Kod uparivanja, deaktivirajte ovu opciju kako bi pametni telefon dozvolio povezivanje sa uređajem. Ova opcija postoji na pametnim telefonima Xiaomi kod modela poput Pocophone F1 i Redmi note 8.

  10. Internet veza: vodite računa o tome da uređaju koji planirate da uparite nije potreban proxy.

  11. Android: morate dozvoliti određivanje geolokacije.

  12. Internet veza: provjerite jeste li za povezivanje uređaja u postavkama Wi-Fi mreže izabrali mrežu frekvencije 2,4 GHz, a ne 5 GHz.

  13. Povezivanje na oblak: provjerite da li je automatsko ponovno povezivanje sa kućnom Wi-Fi mrežom ispravno.

  14. Povezivanje na oblak: aktivirajte mobilne podatke na svom pametnom telefonu.

  15. Nakon nekoliko pokušaja: ponovo pokrenite Wi-Fi modem.

  16. Nakon nekoliko pokušaja: isključite proizvod iz struje, sačekajte 20 sekundi, a zatim ga ponovo uključite.
    Ako problem i dalje postoji, resetujte uređaj (vraćanje na fabričke postavke).
Ako se greška nakon nekoliko neuspješnih pokušaja i dalje javlja:
Pritisnite dugme „Home“ (Početak) na uređaju na 5 sekundi pa provjerite da li lampica za Wi-Fi treperi narandžasto.
Ako ne treperi, isključite uređaj, pa ga ponovo uključite koristeći prekidač pored posude za prašinu.


Ako se greška i dalje bude javljala, možda se radi o nepravilnom korišćenju telefona:

Telefon sa sistemom Android:
Tokom postupka povezivanja aplikacija će vas automatski povezati s robotom. Važno je ostati povezan s tom novom mrežom.
Zavisno od vašeg telefona, tokom povezivanja se mogu pojaviti različiti iskačući prozori:
• Ako vam iskačući prozor kaže da ćete promijeniti mrežu jer ona s kojom ste povezani nema internet vezu, odbijte.
• Ako vas iskačući prozor pita da želite da ostanete povezani s mrežom bez internet veze, prihvatite.
• Ako vam iskačući prozor kaže da mreža nema internet vezu, ali ne predlaže promjenu mreže, nemojte ništa učiniti.

iPhone:
Tokom povezivanja s uređajem, pojaviće se iskačući prozor i zatražiti da se povežete s mrežom „SEB_ACCESS_POINT“. Prihvatite klikom na „Pridruži se“.
Ako ovaj korak ne uspijete izvršiti nekoliko puta, ponovno pokrenite telefon pa pokušajte opet.
Nakon što ste unijeli lozinku, došlo je do greške tokom povezivanja na oblaku.

• Kada se povezujete na oblak, potrebna je internet veza za uspješno uparivanje uređaja. Da biste to uradili, možete aktivirati mobilne podatke ili se automatski ponovno povezati na kućnu mrežu.
• Provjerite jesu li datum i vrijeme na telefonu ispravni. Bilo kakva razlika će onemogućiti povezivanje.

Nakon nekoliko neuspješnih pokušaja:
• Ponovno pokrenite Wi-Fi uređaj.
• Isključite uređaj, pa ga ponovo uključite koristeći prekidač pored posude za prašinu.

Nakon više neuspješnih pokušaja, možete resetovati uređaj:
Istovremeno pritisnite dugme „Home“ (Početak) i dugme za pokretanje 5 sekundi. Dugme za pokretanje će nekoliko puta zasvijetleti kako bi se potvrdilo aktiviranje.
Važno: isključite uređaj, a zatim ga ponovo uključite koristeći prekidač pored posude za prašinu.
Nakon što ste unijeli lozinku, došlo je do greške vezano za povezivanje s Wi-Fi mrežom.

1. Provjerite Wi-Fi lozinku i pažljivo je ponovno unesite.
2. Držite pametni telefon blizu uređaja i modema za internet dok se postupak povezivanja ne dovrši.
3. Uređaj se ne može povezati s javnim mrežama, kao što su one dostupne u hotelima.
4. Telefon sa sistemom Android: Tokom povezivanja s uređajem može se pojaviti iskačući prozor. Tokom postupka povezivanja aplikacija će vas automatski povezati s robotom. Važno je ostati povezan s tom novom mrežom.
Zavisno od vašeg telefona, evo nekoliko primjera problema na koje možete naići:
• Ako vam iskačući prozor kaže da ćete promijeniti mrežu jer ona s kojom ste povezani nema internet vezu, odbijte.
• Ako vas iskačući prozor pita da želite da ostanete povezani s mrežom bez internet veze, prihvatite.
• Ako vam iskačući prozor kaže da mreža nema internet vezu, ali ne predlaže promjenu mreže, nemojte ništa učiniti.

Nakon nekoliko neuspješnih pokušaja:
• Ponovno pokrenite Wi-Fi uređaj.
• Isključite uređaj, pa ga ponovo uključite koristeći prekidač pored posude za prašinu.
Neki Xiaomi telefoni mogu imati određenih problema prilikom povezivanja. Može se pojaviti neuobičajeno velik broj iskačućih prozora.
To se događa na telefonima sa sistemom MIUI (kao što su modeli Redmi i Pocophone).

U tom slučaju pokušajte sljedeće:
Postavke > Aplikacije > Upravljaj aplikacijama > Rowenta roboti > Ostale dozvole. Na ovoj stranici prihvatite dozvolu za „Promijeni Wi-Fi vezu“.
Postavke > Wi-Fi > Dodatne postavke > Wi-Fi pomoćnik. Na ovoj stranici deaktivirajte dostupne opcije.
Postoji više mogućih razloga:
• Niste dobro uneli e-mail adresu svog naloga. Molimo potvrdite.
• Niste dobro uneli lozinku svog naloga. Da biste poništili lozinku, zatražite slanje privremene lozinke e-poštom i zatim je promenite u meniju aplikacije.
Pogledajte da li je vaš uređaj kompatibilan: Lista kompatibilnosti
Nije uopšte obavezna, već je samo opcija za korisnike.
Radi se o žiroskopskoj mapi, nepermanentnoj mapi koja vam omogućava vizuelno praćenje vaše sesije čišćenja uživo. Ova mapa služi samo u svrhu izvještavanja i ne može se prilagođavati. Za svaku novu sesiju čišćenja kreira se nova mapa.
Na kvalitet žiroskopske mape može uticati ako robot naiđe na previše prepreka tokom čišćenja. Prije pokretanja robotskog usisivača pobrinite se da uklonite prepreke, kablove za napajanje, odjeću i druge potencijalne prepreke koje mogu izazvati poteškoće u radu robota.

Na kvalitet žiroskopske mape može uticati i ako je robot imao problema sa penjanjem na tepih, prag, nogu od stolice...
Žiroskopska mapa ima maksimalnu pokrivenost površine od 19x19 m (360m²), pa se pobrinite da priključnu stanicu postavite u skladu s tim.
Ne usisavajte mokre površine, bilo koju vrstu tečnosti, tople supstance (žar, cigarete), izuzetno sitne čestice (gips, cement, pepeo, itd.), velike oštre delove (staklo), štetne proizvode (razređivače, abrazivna sredstva, itd.), agresivne proizvode (kiseline, sredstva za čišćenje, itd.), zapaljive i eksplozivne proizvode (na bazi alkohola ili ulja).
Stavite bazu za punjenje pored zida, na ravnu površinu gde je robot jednostavno može naći.
To mesto mora biti oslobođeno svih prepreka (uključujući tepihe). Ostavite najmanje 1,5 m praznog prostora sa leve i sa desne strane i 2 m ispred baze. Ukoliko ste bazu stavili u ugao ili ju je teško pronaći, robot usisivač neće moći da dođe do nje.
Stavite kabl za napajanje baze pored zida.
Za više informacija, pogledajte uputstvo za upotrebu.
Baza za punjenje treba konstantno da bude uključena u struju (automatska funkcija dopunjavanja neće biti omogućena ako baza nije aktivirana).
Da, robotski usisivač ima senzore pada koji otkrivaju stepeništa i otvore.
Ipak, mogu postojati situacije u kojima senzori nisu sasvim efikasni. Na dejstvo senzora mogu da utiču npr. ivice zakrivljenih stepeništa, tepisi pored stepenica, klizave površine i razne prepreke.
Pre pokretanja robotskog usisivača pobrinite se da u prostoriji ne bude prepreka, kablova za napajanje, odeće i drugih potencijalno opasnih predmeta koji mogu izazvati kvar aparata ili druge nezgode.
Da, robot može da se puni na bazi za punjenje čak i onda kad mu je prekidač napajanja u isključenom položaju.
Provjerite da li je prekidač s donje strane robota dobro podešen na položaj „ON“ (Uključeno).
Robot usisivač ima 3 režima čišćenja:
• „Methodic“ (Metodično) (za čišćenje svih dostupnih područja)
• „Wall follow“ (Prati zid) (za čišćenje duž zidova i u ćoškovima)
• „Spot“ (Na mestu) (za čišćenje određenog područja)
Za odabir režima čišćenja „Methodic“ (Metodično), pritisnite jedanput dugme za uključivanje/isključivanje na robotu.
Za odabir režima čišćenja „Spot“ (Na mestu), pritisnite dvaput dugme za uključivanje/isključivanje na robotu.
Za odabir režima čišćenja „Wall follow“ (Prati zid), pritisnite triput dugme za uključivanje/isključivanje na robotu.
Možete aktivirati različite režimae čišćenja i putem mobilne aplikacije.
Za pauziranje sesije čišćenja pritisnite dugme za uključivanje/isključivanje na robotu.
Za nastavak sesije čišćenja ponovo pritisnite dugme za uključivanje/isključivanje.
Da pošaljete robota nazad do njegove priključne stanice pritisnite dugme za punjenje na robotu. Dugme za punjenje će svetleti crveno.
Kad se robot puni, svjetlosni indikator stanice za punjenje treperi plavo.
Kada je robot potpuno napunjen, indikator prestaje da treperi i svijetli plavo.
Robot usisivač uvijek držite na priključnoj stanici dok ga ne koristite.
Ako nećete koristiti robot duže vrijeme, napunite bateriju do kraja i izvadite je iz robota (provjerite da li je robot isključen kad budete vadili bateriju). Odložite ih na hladnom i suhom mjestu. Punite bateriju svaka tri mjeseca.
Ne preporučujemo korišćenje brisača navlaženog vodom na osjetljivim podovima kao što su parket ili tepisi i prostirke.
Ne, rezervoar za vodu i navlaženi brisač se moraju postaviti neposredno prije čišćenja i ukloniti odmah nakon njega.
Odmah isključite robot usisivač.
Uklonite kutiju za prašinu, filter i glavnu četku.
Ostavite ih da se potpuno osuše prije nego što ih vratite.
Posle svake upotrebe ispraznite posudu za prašinu. Dihtunge posude za prašinu obrišite suvom krpom.
Preporučuje se da centralnu četku čistite najmanje jednom nedeljno.
Za dodatne informacije pogledajte uputstvo za upotrebu.
Preporučuje se da filtere čistite najmanje jednom nedeljno.
Za dodatne informacije pogledajte uputstvo za upotrebu.
Neophodno je redovno čišćenje levog, desnog i prednjeg točkića radi uklanjanja zapletenih vlasi i končića.
Preporučuje se da jednom nedeljno suvom krpom prebrišete senzore i kontakte za punjenje (robota i baze za punjenje).
Isključite robota pre čišćenja senzora i kontakata za punjenje.
Za čišćenje robotskog usisivača ne koristite nikakve deterdžente.
Za neke delove možete koristiti vodu, a za ostale samo suvu krpu. Za dodatne informacije pogledajte uputstvo za upotrebu.
Preporučuje se da filtere za finu prašinu i pena filter menjate svakih 6 meseci.
Bočne četke treba menjati svakih 6 meseci.
Ne koristite aparat. Da izbegnete bilo kakvu opasnost, zamenite punjač u ovlašćenom servisu.
Ne koristite aparat.Da izbegnete bilo kakvu opasnost ne dodirujte priključke. Isključite bazu za punjenje i zamenite je u ovlašćenom servisu.
Proverite:
Da li je posuda za prašinu puna.
Kaliko su filteri čisti.
Da li postoji neki predmet ili otpadakkoji može da opstruira otvor za usisivanje ispod robot usisivača.
Postoji više mogućih razloga:
• Ako robot nije započeo kretanje od baze za punjenje, neće se ni vratiti do nje. U tom slučaju robot će se vratiti na početnu tačku.
• Ako je robot usisavao u režimu Spot (Tačka), vratiće se na početnu tačku.
• Ako je robot podizan i spuštan na pod, probaće da se orjentiše u prostoru. Ako ne uspe, vratiće se na početnu tačku.
Proverite sledeće:
• Baza za punjenje ne sme stajati na tepihu.
• Baza za punjenje ne sme biti izložena sunčevoj svetlosti ili se nalaziti blizu izvora toplote.
• Slobodan prostor bočno i ispred baze za punjenje je u skladu s uputstvom za upotrebu.
• Utikač je pravilno priključen na bazu za punjenje.
• Kabl punjača je priključen na električno napajanje.
• Nema prepreka oko baze za punjenje.
• Nema predmeta u blizini kontakata baze za punjenje.
• Baza za punjenje je aktivirana (LED lampica svetli zeleno).

Ako robot još uvek ne može naći bazu za punjenje nakon što ste proverili ove stavke, obratite se ovlašćenom servisu za popravku usisivača.
Možete obaviti sledeće radnje:
• Isključite i ponovo uključite prekidač napajanja.
• Otkačite i ponovo priključite kabl na bazu za punjenje.
• Uverite se da kontakti za punjenje i prozorčići senzora nisu zaprljani, a zatim suvom krpom prebrišite telo uređaja i bazu za punjenje. Ne zaboravite da pre pažljivog sušenja isključite prekidač napajanja i robota.
• Uverite se da u blizini baze za punjenje nema prepreka, kao što su predmeti s odraznim površinama, stolica i dr.

Ako nakon ovih koraka automatsko punjenje i dalje ne radi kako treba, obratite se servisu ovlašćenom za popravku usisivača.
To je normalno. Usisivač može da ostane priključen na bazu za punjenje bez ikakvog rizika.
Oprez: koristite isključivo namenski punjač.
Proverite sledeće:
• Da li je prekidač s donje strane robota dobro podešen na položaj „ON“ (Uključeno).
• Da li je ekran osvetljen. Ako nije, napunite robota pomoću baze za punjenje.
Proverite sledeće:
• Nema ometajućih predmeta ispod točkića.
• Robot nije blokiran usled razlike u visini podova.
• Nije prikazana nijedna poruka greške. (pogledajte odeljak „Otklanjanje problema i kodovi grešaka“ u uputstvu za upotrebu)
Možete obaviti sledeće radnje:
• Pazite da do daljine od 10 cm od stepeništa/otvora ne bude nikakvih prepreka.
• Suvom krpom prebrišite prozorčiće senzora.

Ako nakon ovih koraka problem ne nestane, obratite se servisu ovlašćenom za popravku usisivača.
Uverite se da četka nije blokirana. Očistite četku od upletenih vlasi i končića.
Ako se četka ošteti, zamenite je novom.
Treptanje i zvučni signal ukazuju na grešku.
Za dodatne informacije o opisu i otklanjanju greške pogledajte uputstvo za upotrebu.
Možete obaviti sledeće radnje:
• Uverite se da usisni kanal nije začepljen.
• Uverite se da je posuda za prašinu dobro pričvršćena.
• Ispraznite posudu za prašinu ako je puna.
• Skinite i očistite centralnu četku.
• Uverite se da filter nije zasićen.

Ako nakon ovih koraka problem ne nestane, obratite se servisu ovlašćenom za popravku usisivača.
Sigurnosna funkcija električne četke aktivira se kad robot otkrije rizik.

Moguće su dve situacije:
Električna četka se zaglavila: robot pokušava da je oslobodi i prekida usisavanje i rad električne četke.
Robot će probati da oslobodi četku: ako ne uspe, isključiće se i moraćete je ručno osloboditi.

Ako se električna četka zaglavi u debelom tepihu zbog njegovih dugačkih i/ili debelih vlakana ili predugog usisavanja tepiha, električna četka će prestati da se okreće, pa će robot nastaviti da usisava ne koristeći je.
Problemi u radu robota označavaju se kodovima grešaka.
Za dodatne informacije o opisu i otklanjanju kodova grešaka pogledajte uputstvo za upotrebu.
Možda je filter pogrešno postavljen. Probajte da namestite filter u ležište na njegovom držaču.
Nakon što ste sledeli uputstva za aktiviranje aparata navedena u uputstvu za upotrebu, proverite da li utičnica radi tako što ćete povezati neki drugi aparat. Ako još uvek ne radi, nemojte rastavljati ili popravljati aparat samostalno i odnesite ga u ovlašćeni servis.
Robot se može resetovati pritiskom na glavno početno dugme i dugme za pokretanje u trajanju od 5 sekundi. Ako je postupak uspješno izveden, začuće se zvučni signal i dugme za pokretanje će treperiti.
To je normalno zato što ste povezani s proizvodom koji nije povezan s internetom.
Na nekim pametnim telefonima možete nakon povezivanja proizvoda s Wi-Fi mrežom videti poruku koja traži potvrdu da želite ostati na toj mreži koja nije povezana s internetom. Da bi povezivanje bilo uspešno, morate odgovoriti želite li da se ipak povežete na tu mrežu.
Prvo provjerite da li je robot povezan. Ako LED lampica za Wi-Fi treperi, robot se pokušava povezati na Wi-Fi mrežu.

Ako je LED lampica isključena: robot nije povezan. Prvo provjerite svoj prijemnik za internet.

Led lampica treperi: robot pokušava da se poveže. Sačekajte nekoliko trenutaka.
Ako je robot nekoliko minuta u tom stanju, ponovno ga pokrenite tako što ćete ga odmaknuti od stanice i upotrijebiti prekidač koji se nalazi blizu posude za prašinu.

LED lampica je upaljena i stabilna je: robot je povezan.
U tom slučaju ponovo pokrenite robot tako što ćete ga odmaknuti od stanice i upotrijebiti prekidač koji se nalazi blizu posude za prašinu. Ako to ne uspije primijenite postupak za resetovanje.
Ponovo pokrenite robot pomoću prekidača koji se nalazi pored posude za prašinu.
Ako indikator punjenja (5) triput zatreperi plavom bojom, a zatim, nakon zvučnog signala, počne treperiti crvenom, zamijenite bateriju ili robotski usisivač odnesite u ovlašćeni servisni centar.
Ne, ovaj aparat je namenjen samo za upotrebu u zatvorenom prostoru.
Da, senzori robotskog usisivača ne zahtevaju svetlost da bi radili tokom čišćenja.
Robotski usisivač je efikasan na tvrdim podovima, kao što su pločice, parket, laminat, vinil i prostirke ne deblje od 1,5 cm.
Da, preporučljivo je robotski usisivač koristiti za održavanje čistoće, ali i dalje ima površina na kojima robotski usisivač nije tako efikasan kao klasični usisivači.
Da, možete isplanirati jednokratan rad ili podesiti funkciju svakodnevnog čišćenja putem aplikacije za mobilne telefone.
Robot je ograničen na jedan program dnevno da bi se osiguralo optimalno čišćenje svih dostupnih prostorija.
Da. Robot će preći u režim mirovanja kad se potpuno napuni.
Da, robot će se automatski vratiti do svoje baze za punjenje kad se baterija skoro isprazni tokom čišćenja.
Po završetku punjenja, usisivač ponovo započinje proces čišćenja.
Zato što robot nije započeo kretanje od baze za punjenje: pošto se robot vraća na početnu tačku, vratiće se tamo gde je počeo da usisava u režimu Spot (Tačka).
Vaš aparat sadrži vredne materijale koji se mogu obnoviti ili reciklirati. Odnesite ga u lokalni centar za prikupljanje otpada.
Ako mislite da jedan deo nedostaje, pozovite Centar za potrošačke usluge, a mi ćemo vam pomoći da pronađete odgovarajuće rešenje.
Idite u odeljak „Dodaci“ na veb lokaciji da biste jednostavno pronašli sve što vam je potrebno za proizvod.
Pronađite detaljnije informacije u odeljku Garancija na Internet stranici.
Robot usisivač ima 3 režima rada: Nečujno, normalno i pojačano.
Možete aktivirati različite režima rada i putem mobilne aplikacije.
Da, senzori robota prepoznaju prostirke na podovima i robot se automatski prebacuje na režim „Boost“ (Pojačano).
Za punjenje prazne baterije potrebno je 4 do 5 sati.
Robot može raditi do 90 minuta pre nego što se baterija isprazni.
Robota možete deliti s drugim osobama ako svaka od njih preuzme aplikaciju Rowenta robot i prati uputstva za povezivanje.
Da bi vaš pametni telefon mogao da detektuje Wi-Fi mreže oko vas, aplikaciji je potrebna dozvola za lokaciju koju traži Google.
Ako ne date tu dozvolu, vaš pametni telefon neće moći da pronađe proizvod i neće moći da nastavi s uparivanjem.
Ove informacije neće biti korišćene niti sačuvane.
Ako želite da prodate robot, bilo bi dobro da izbrišete svoje podatke:
• Pritisnite dugmad „Power” (Uključivanje/isključivanje) i „Home” (Početak) i držite 20 sekundi.
• Otvorite aplikaciju Robots (Roboti).
• Kliknite na postavke.
• Kliknite na naziv robota, a zatim na „Delete the product“ (Izbriši proizvod).
Ako smatrate da ste otkrili manu na proizvodu, prijavite nam je tako što ćete pregledati naša Pravila otkrivanja mana.